Görüyordum, gördüğüm gerçekti diyorum sana ! sessizce özlemine karşı dayanmaya çalışıyordu?, çok güzel bir hissiyat için dayanıyordu.Ben bunu anladım ve yaşadım gözlerinde, dayanamayıp bide yazdım.. Çok uzak ama bi o kadar da yakın olduğunu bilmiyordu,ben biliyordum ben!! Yaşıyorsun en güzel ve kaliteli hayatı içimde! İçimde !!