Doğan Emen

Doğan Emen
@Serhat_emen
Bekle beni İzmir dokuz eylül :)
Ruhumdan her geçeni dudaklarımın arasından yollasam, ruhumun içinde ne kalır!
Reklam
Yıldızları görebilmek için duvarları arasında yaşadığımız evimizden vazgeçtik.
İnsanın kişiliği Kaya gibi sağlam olmalıdır çünkü her şey onun üzerine inşa edilir.
Mesela neden senin odanda duran, sen sandalyende ya da çalışma masanda otururken, uzanırken, ya da uyurken, seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim?
Kolayca elde edilmiş mutluluk mu ,yoksa insanı yücelten acı mı daha iyidir ? Evet , hangisi daha iyidir ?
Reklam