Çocukların renklere (mavi, sarı, yeşil, turuncu, kırmızı) göre sınıflandırıldığı bir dünyada her renk farklı bir gücü temsil ediyor. Ana karakterimizi ve yan karakterleri ben sevdim. Doğaüstü güçleri sevenler için mükemmel olmasa da gayet güzel bir distopya. Kendini okutturuyor, olaylar ve konular karışık değil, kolay anlaşılıyor. Merak uyandırıcı ve olaylar sizi içine çekiyor. Eğer distopya türünde kolay okuyabileceğiniz bir kitap arıyorsanız, okuyun pişman olmazsınız.