Ah Leyla, küçük Leylacık…
Leyla…
Kitabı okurken çok sordum kendime : Neden savaşlar var?
Neden bu kadar yıkım, acı, kan?
İnsanlar neyi paylaşamıyor? Neden birbirini anlamıyor?
Kim kimi, neden vuruyor?
Bombalar, yıkımlar, kan…
Ve her zaman en kötüsünü kadınlar yaşıyor.
Neden kadınlar hep en büyük bedeli ödüyor?
Tecavüz, travmalar, kaybedilen hayatlar…
Kalbim sıkıştı, beynim yoruldu…