Serkan Acar

Serkan Acar
@Serkan0616
Kom.Yrd.
Bursa-Ankara
31 Ocak
12 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
9/10
·212 syf.··
2023 3. kitabı
Ormanın içinde çadırımı kurdum masama hazırladım ve bu kitabı elime aldım kalktığımda kitap bitmişti. Evet böyle güzel bir ortamda okudum kitabı hep iyi hatırlayacağım. Kitaptan bilgi vermeden bir inceleme yazısı yazmak gerekirse. Oldukça akıcı insanı yormayan tatlı bir romantik komedi filmi izliyor tadı aldım. Kitabımız hem bizi güldürüyor hem içerdiği absürt konularla farklı bir tat veriyor ayrıca macera öğesi de oldukça yoğun elimizden bırakamıyoruz. Aradan uzun yıllar geçti bu kitabın bir filmi çekilebilir. Ben oldukça beğendim. Kan ve Gül, gül ve diken ... yazılmış en güzel şarkının hatırına yazılmış bir kitap
Kan ve GülAlper Canıgüz · Alfa Yayınları · 20208,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi
Ezbere yaşayanlar. Emrah Sefa gürkan'ı çok seven bir insan olarak kitabı büyük bir hevesle aldım belki de yazarın bütün videolarını izlemiş her ortamda takip eden biri olarak kitabı büyük bir heyecanla başladım fakat çok uzun süre kitapla cebelleştim. Bu benden kaynaklı olabilir ama çok tıkandığım yerler oldu. Özellikle illa bir eleştiri yapacak olursam kitap vaat ettiği şeyleri veriyor mu bilemiyorum yani kitabın arkasında giriş cümlesinde yazılanlardan ziyade hocanın dikkat çekmek istediği konularda yazılmış bir kitap gibi geldi bana. Kitap içerisinde çok fazla bilgi var ortamda satabileceğiniz çok güzel bilgiler elde ediyorsunuz özellikle bazı konuların nasıl bir evrimden geçtiğini Duygu ve düşüncelerimizin veya dilimizin nasıl karakterimizi etkilediği gibi konularda gerçekten gerçekten aydınlandım. Hocanın dilini bu kitapta nedense Bir tık ağır buldum kitabı almak isteyen arkadaşlar kitabın içindeki konu başlıklarına bakıp evet bu konularda detaylı bir evrimsel bilgiye ihtiyacım var merak ettiğim konular var diyorsanız alın okuyun özellikle QR kodunun olması kitap ayrı bir tat katmış.
Ezbere Yaşayanlar - Vazgeçemediğimiz Alışkanlıklarımızın KökenleriEmrah Safa Gürkan · Kronik Kitap · 20222,521 okunma
Köylüler, köylülerimiz
8/10
·214 syf.··
2023 2. kitabı
Kitapla ilgili çok güzel incelemeler yapılmış burada şahsi fikirlerimi aktaracağım. Evet kitap bilindiği üzere Kurtuluş savaşı sırasında bir Anadolu köyüne geçiyor. İstanbul modern bir Gazi'nin savaş sırasında bir Anadolu köyüne yerleşip yaşadığı sorunları ele alıyor kitapları burada Anadolu köylüsünü anlatıyor. Kitap fazlaca Anadolu köylüsünü eleştiriyor düşmana yardım ediyor. Köylülerin hepsini cahil gösteriyor yani savaş zamanı yedikleri yemekten tarlaları ekis biçimlerine yaptıkları sekse kadar Anadolu'daki köylüleri eleştiriyor . Evet sadeve bunu dersem bomboş kitabı okumuş olurdum ama anlatmak istedikleri bu değil bu kitapta evet bu şekilde eleştiriler yapılmış fakat kitabın sonunda çok güzel vurguluyor bu köylünün bu halde olması bu köylünün bu kadar cahil olması bu köylünün modernleşmeden geride kalması hayattan uzakta olması Bir ekmeği ve düzgün yapamamasının suçu biziz diyor yani diyor ki evet adamın köylüsü böyle ama biz ona ulaşamadık ve bizim modelleşmemiz için bu köylünün bilinçlenmesi lazım. Ben kitap oldukça beğendim. Özellikle o dönemdeki köylülerin durumunu Anadolu'nun durumunu merak edenler için çok iyi bir kitap unutulmaması lazım ki nasıl Yusuf Kadri Karaosmanoğlu 1940'lı yıllarda Anadolu köylerini gezmiş işgal kuvvetlerinin Anadolu'daki yaptıklarını raporlaştıran kurulda yer almıştır yani köylü en iyi tanıyan Anadolu'da gezmediği yer kalmamış biridir.
YabanYakup Kadri Karaosmanoğlu · İletişim Yayınları · 202154,6bin okunma

Serkan Acar

, bir kitap okudu
8/10
·214 syf.··
2023 2. kitabı
Yakup Kadri Karaosmanoğlu
8.4/10 · 54,6bin okunma
Tıkanma
8/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
Tıkanma tipik bir yeraltı edebiyatı örneği tipik bir chuck palahniuk kitabı. Yeraltı edebiyatı derken daha sınırların olmadığı daha özgür herhangi bir sınıfa girmeyen konuları kastediyorum. Konusu farklı bir kitap tabii dolayısıyla seksin ve küfrün aşırı fazla olduğu bir kitap. Bu konularda hassasiyetiniz varsa kitap size rahatsızlık verebilir zaten bence amacı da rahatsızlık vermekti kitabın ana karakteri bir sekskolik en yakın arkadaşı da öyle mastürbasyon yapmadığı her gün için evine kaya taşıyan bir manyak adı denny. Bu ikili 1700'lü yılları canlandıran bir müzede çalışıyor. Kitap farklı zamanları farklı olayları bölüm bölüm işlemiş bu da ayrı bir tat veriyor. Bir yandan ana karakterimiz viktor'un çocukluğunda annesiyle yaşadıkları. Bir yandan arkadaşı denny ile yaşadıkları komik anlar. Bir yandan annesinin kaldığı huzurevinde yaşadığı maceralar. Bunların hepsi bölüm bölüm anlatılıyor tabii sonunda bağlıyor birbirine. Durum böyle olunca da kitap elimizden düşmüyor. Açıkçası ben kitabı beğendim ve çok kısa sürede okudum elimden düşüremedim. Birincisi ülkemizde bu tarzını yapanlardan bir Hakan günday'ı çok sevmem ve bu tarzı sevmemden kaynaklı. Kitabın konusunu yukarı detaylı anlattım çünkü kitabın konusunu tek başına anlatabileceğim bir kalıp yok bu da kitabı ayrı yapıyor tarzını beğendim. Yazarın fight club ve gösterdiği peygamberi kitabını okumuştum onlarda da aynı tadı aldım. 2 puan kırmamın sebebi kitabın içindeki yoğun cinsellik. Şimdi kitabı birisini önereceğim ama içindeki bu aşırı cinsellikler ötürü öneremem ama bu tarzda hoşlanan insanlara kesinlikle öneririm yormuyor üzmüyor güldürüyor ve çok hızlı okutuyor kendisini...
TıkanmaChuck Palahniuk · Ayrıntı Yayınları · 20033,322 okunma