Hicbirseyden pisman olmam ama okuyup geri versinler diye verdiğim kitaplar geri gelmeyince insanlar beni pişman ediyor.
Aldığinizi Geri verin lütfen!!!
Yeri geldiğinde zerdüşt oldum yeri geldiğinde budist yeri geldiğinde de karmati. Bana bisey öğreten herkese ve herşeye minnet duydum. Onlar olmasaydı ben 'Enel Hakk' diyemezdim.
Anlıyor musun?