-Onu itersen o da seni iter. İtmemeli, çekmeli...
-Peki.. Somut olarak nasıl olur bu?
-itmek, kendi konumumuzdan yola çıkıp diğerine bunu dayatma isteğidir. Çekmek ise diğerinin konumundan yola çıkmak ve onu yavaş yavaş kendine doğru getirmektir. Görüyorsun, senkronizasyon felsefesi içindeyiz. Burada da ötekinin evrenine girilir, ama bu kez onun bu evreni değiştirmesini sağlamak için. Çıkış noktası hep aynıdır: diğer insanı, neredeyse orada bulmak.