Sen sevgiline ne verebilirsin ki?
Kalbini mi?
Pekala, ikincisine?
Üçüncü ve dördüncüye de mi o?
Atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?
Sabahattin Ali
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı!!
Ben senin en çok sesini sevdim
Buğulu çoğu zaman, taze bir ekmek gibi
Önce aşka çağıran, sonra dinlendiren
Bana her zaman dost, her zaman sevgili
Ben senin en çok gözlerini sevdim
Kah çocukça mavi, kah inadına yeşil.
Ümit Yaşar Oğuzcan