Kuvvetli,kararlı bir babamız olsun,bize neyi yapıp neyi yapmayacağımızı söylesin isteriz.Niye? Neyi yapıp neyi yapamayacağımıza,neyin ahlaklı ve doğru,neyin ise günah ve yanlış olduğuna karar vermek zor olduğu için mi ? Yoksa suçlu ve günahkar olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyaç duyduğumuz için mi ? Bir baba ihtiyacı her zaman mı vardır,yoksa,kafamız karıştığı,dünyamız dağıldığı,ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?