Tüm insanlar Cennet’i erkenden, henüz dünyadayken ister. Sorun şudur ki, ego kendini mükemmel hissetmek ister, ama bu şiddetli cennet arzusu safdillikle birleştiğinde, bizi doyuramamanın ötesinde, yok edicinin yiyeceği haline de getirir.
Detaylı bir incelemem olmayacak. Yalnızca son bölümde Peyami Safa’ya hayran kalmamak elde değil. Okuduğum kitaplardan sonu en güzel bağlanan diyebilirim.
Bir AkşamdıPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 20202,355 okunma