Tahammülüm kalmadı.
Sadece senin değil,
Bütün herkesin beni kırmasından yoruldum.
Kendi hüznümü kendim izliyorum.
Umut verici bir cümle yok.
Sabaha heyecanla uyanmak yok.
Gülümsemek yok.
Sığmıyorum hiçbir yere.
Sevmiyorum hiçbir yeri.
Yavaş yavaş herkese küsüyorum.
Bilmiyorlar.
Nasıl mıyım?
Çıkmazlardayım
Tüm iyi niyetim lime lime edilmiş.
Paramparçayım...
Bir yanım;
Güzel yürekli,
Vefalı gölgelerimle çevrili
Diğer yanım
Vefasız, iki yüzlü, hain.
İnsanlıktan nasibini alamamışlarla...
Dört bir yanımı
Kara bulutlar sarmış,
Önümü görmezden haldeyim...
Hem mutsuz
Hem umutsuzum...
Gelecekle ilgili kaygılarım var.
Korkularım var.
Huzursuzum...