Sevda

Oğuz Atay
"İnsanları genel anlamda seviyorum ama ,kimseye tahammülüm yok."
Reklam
William Shakespeare
'Cehennem boş. Bütün şeytanlar burada.'
Tahammülüm kalmadı. Sadece senin değil, Bütün herkesin beni kırmasından yoruldum. Kendi hüznümü kendim izliyorum. Umut verici bir cümle yok. Sabaha heyecanla uyanmak yok. Gülümsemek yok. Sığmıyorum hiçbir yere. Sevmiyorum hiçbir yeri. Yavaş yavaş herkese küsüyorum. Bilmiyorlar.
Nasıl mıyım? Çıkmazlardayım Tüm iyi niyetim lime lime edilmiş. Paramparçayım... Bir yanım; Güzel yürekli, Vefalı gölgelerimle çevrili Diğer yanım Vefasız, iki yüzlü, hain. İnsanlıktan nasibini alamamışlarla... Dört bir yanımı Kara bulutlar sarmış, Önümü görmezden haldeyim... Hem mutsuz Hem umutsuzum... Gelecekle ilgili kaygılarım var. Korkularım var. Huzursuzum...
"Allah her yerdedir kızım. Allah'ın ülkesi olmaz. Şu dünya onundur."
Sayfa 28 - Alfa yayınları