Meğerse bir insanın kaderinde şans faktörü çok önemliymiş. Bir gün kötü kaderin, o çirkin yüzünü sana gösterdiğinde elinde şanstan başka bir şey kalmıyormuş.
"Yine de gel... Yine de gel!
Ne olursan ol, yine de gel!
Bu bizim dergâhımız, ümitsizlik dergâhı değildir.
Yüz kere tövbeni bozmuş bile olsan, yine gel!"