Sevdabrn

Sevdabrn
@SevdaBarann
Bilgi en yüce iyilikmiş, gerçek ise en yüce değer; diğer her şey ikincil ve önemsizmiş.
Sayfa 226
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiyerarşik konumları ne kadar yüksekse, öfkeleri de o denli büyüktü.
Sayfa 178
Evet, 'Şimdilerde herkes mutlu.' Çocuklara beş yaşında öğretiyoruz bunu. Ama başka bir şekilde mutlu olmak istemez miydin, Lenina? Başkaları gibi değil, kendi istediğin gibi.
Sayfa 106
Kendim olmayı yeğlerim. Suratsız da olsa kendim olayım. Ne kadar neşeliyse de başka biri olmak istemem.
Sayfa 105
Zihinsel aşırılık, kendi amaçları doğrultusunda, kasti bir yalnızlığın gönüllü körlük ve sağırlığını, yapay bir zevklerden el çekme iktidarsızlığını doğurabiliyordu.
Sayfa 87