Çok sevdiğim, iyi okuyucu bir tanıdığım " Oğuz Atay okumaya sakın sakın TUTUNAMAYANLAR dan başlama. Ağır ve yavaş akan kitap seni yormasın. KORKUYU BEKLERKEN i öneririm. Hem yazım dilini kavrar hem de cümle ve anlam örgüsünü görürsün. Sonrasında okunan Tutunamayanların tadına öyle varabilirsin. " demişti. Hadi bakalım, yeni bir yazar tanımak için yelkenler fora... Oğuz Atay dünyasına açılıyorum... 📔📕📖📗📘📙📚📓📒
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
— İnsanın bir tutamağı olmalı.
— Anlamadım.
—Tutamak sorunu dedim.
Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz.
Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır.
Kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne; kimi işine.
Ben, toplumdaki değerlerin ikiyüzlülüğünü, sahteliğini gülünçlüğünü göreli beri, gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum:
Gerçek sevgiyi!
Seni seviyorum ben.
“Nasıl kolayca söyleyiveriyor bunu.Sevmek!
Kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba.Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi iki ayrı dili konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?”