Sevda Zorlu

Sevda Zorlu
@Sevdaaaaaaaaaa
Beni bende demen, bende değilem Bir ben var bende, benden içeri
Veeee bitiriş cümlesi...
"Sustu. Konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. Biliyordu; anlamazlardı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
— İnsanın bir tutamağı olmalı. — Anlamadım. —Tutamak sorunu dedim. Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır. Kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne; kimi işine. Ben, toplumdaki değerlerin ikiyüzlülüğünü, sahteliğini gülünçlüğünü göreli beri, gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum: Gerçek sevgiyi!
Sayfa 183 - Yky·Kitabı okudu
Özlem Tekin - Ben söylemem sen anla youtu.be/ZMaHn82YOlw Dinlenir mi? Kesinlikle...
Seni seviyorum ben. “Nasıl kolayca söyleyiveriyor bunu.Sevmek! Kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba.Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi iki ayrı dili konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?”
Sayfa 89 - Yky·Kitabı okudu