Seni seviyorum ben.
“Nasıl kolayca söyleyiveriyor bunu.Sevmek!
Kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba.Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi iki ayrı dili konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?”
Uyuyarak heba edilmeyecek geceler vardır... Kitabınız, şarabınız, fonda Sıla- Vur kadehi ustam moduna geçmişseniz, alıntı falan paylaşamazsınız... İliklerinize kadar hayatı, kitabı, müziği hissedersiniz, bir de şarabı... Uyumak zaman kaybıdır... Yaşamak lazım, inadına inadına yaşamak. Telefonda eş, dost, sevgili sohbetleri... Buz gibi hava, camınızda muhteşem manzara... Şarap kırmızısı güzelliğinde her şey. İşte tam bu anda kalmalı, sonsuza dek kalmalı.... (Svd)