Charlotte!ölümümle, daha huzurlu ve mutlu olacağını bilsem, kaderime daha cesur adımlarla ilerlerdim! Ama ölümüyle,sevdiklerinin mutluluklarını arttırmak çok az kişiye nasip olmuştur.
Karşılıksız(?) aşk bir insanın canını ne kadar yakabilir? Ve bir insanı ne kadar tüketebilir ? Bir kadın ne kadar sevilebilir?? Merak ediyorsanız eğer Werther'ın bu mektuplarını okumalısınız derim
Beni Kafka'nın dünyasına çeken ve az sayfada çokça şey ifade ederek sözün özünü gösteren, kitaptan aldığım zevk kadar kitabın yorumlarını okurken de zevk aldığım bir kitap.Kesinlikle okunulmalı