Insanlar arıyor. Ama neyi? Bilmiyoruz. Çünkü bulduğumuz her şeyde ,ulaştığımız her yerde aradığımızın o olmadığı ortaya çıkıyor. Tatmin olmuyoruz.Heyecan ,ulaşana kadar sürüyor. Ulaşınca da sönüyor. Yeniden başka bir şeyi aramaya başlıyoruz.
"Gitmeyecekmiş gibi neyi seversen,sevdiğin şeyin gidesi gelir hemen.Kırk yıl kalası olanı bile Allah'tan öne koyduğun an gidesi gelir.Öyledir ışte bu dünyanın kuralı.Kalanları sen sevmezsin, sevdiklerin de hep giderler zaten.Gittikleri yerde kalırlar mı?Allah'tan çok sevilenler hep giderler,hicbir yerde hic kalmadan giderler işte Hem gelmek ,bir anlamda da "vakti gelince gidicem bak , ona göre sev beni "demek değil midir?