Kızım, kızım, kızım. Ne kadar zor olabilirdi,bir kere kızım demek? Ben, sana hep anneciğim diyeceğim, söz. Kendi doğurduğunu asla kızım demeyen, anneciğim.
Dünyayı sevgi kurtaracak diyenler sevgisizliğin bir gün yok edeceğinden habersizlerdi. Sevgisiz büyüyen çocuklar hiç tatmadığı o duygunun acısını dünyadan çıkaracaktı. Çünkü sevgisizlik bir savaş başlatırdı.
"En iyi zamanlardı; en kötü zamanlardı. Bildelik çağıydı; ahmaklık çağıydı. İnanç dönemiydi; şüphecilik dönemiydi. Aydınlığı mevsimiydi; karanlığın mevsimiydi. Umut baharıydı; umutsuzluk kışıydı. Öncemizde her şeyimiz vardı; öncemizde hiçbir şeyimiz yoktu.