Sevdenur taşkın

Sevdenur taşkın
@Sevdenurtaskn
Kızım, kızım, kızım. Ne kadar zor olabilirdi,bir kere kızım demek? Ben, sana hep anneciğim diyeceğim, söz. Kendi doğurduğunu asla kızım demeyen, anneciğim.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölmemi isteyen çok kişi vardı, başlarında da annem geliyordu.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Dünyayı sevgi kurtaracak diyenler sevgisizliğin bir gün yok edeceğinden habersizlerdi. Sevgisiz büyüyen çocuklar hiç tatmadığı o duygunun acısını dünyadan çıkaracaktı. Çünkü sevgisizlik bir savaş başlatırdı.
Sayfa 57·Kitabı okudu
"En iyi zamanlardı; en kötü zamanlardı. Bildelik çağıydı; ahmaklık çağıydı. İnanç dönemiydi; şüphecilik dönemiydi. Aydınlığı mevsimiydi; karanlığın mevsimiydi. Umut baharıydı; umutsuzluk kışıydı. Öncemizde her şeyimiz vardı; öncemizde hiçbir şeyimiz yoktu.
Sayfa 1
8/10
·480 syf.·
27 günde okudu
·
2024 5. kitabı
Mehtap Fırat
7.2/10 · 744 okunma