Polisiye roman severleri için tek kelimeyle müthiş bir kitap!! Hatta kitap önerisi isteyenler için Ahmet Ümit'in tüm kitapları süper, okumanızı tavsiye ediyorum!!
Herkesin okuması gereken, çoookkkk ama çoookkkk güzel bir kitap şiddetle tavsiye ederim!! Ben okuduğum zaman 6. sınıftaydım ama bu kitap her yaşta okunabilir. Okumayan bin pişman benden söylemesi!!