Kızım resim yarışmasında 2.olunca ödül olarak verilen kitap...uzun süre rafta bekledi bir çocuk kitabı olduğunu düşünüp okumamıştım..kitabın olumsuz yorumlar aldığını duyunca okumaya karar vermiştim ..bir çocuğun acıklı hikayesi bazı kısımları yüreğinizi sızlatabilir ..
Bazı kitaplar okunduktan sonra bir iz bırakır ya o duyguyu hissedemedim hatta biran önce bitmesini istedim...çok olumlu yorumlar var ama benim gibi düşünenlerde vardır mutlaka diye düşünüyorum...