Kızım resim yarışmasında 2.olunca ödül olarak verilen kitap...uzun süre rafta bekledi bir çocuk kitabı olduğunu düşünüp okumamıştım..kitabın olumsuz yorumlar aldığını duyunca okumaya karar vermiştim ..bir çocuğun acıklı hikayesi bazı kısımları yüreğinizi sızlatabilir ..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı kitaplar okunduktan sonra bir iz bırakır ya o duyguyu hissedemedim hatta biran önce bitmesini istedim...çok olumlu yorumlar var ama benim gibi düşünenlerde vardır mutlaka diye düşünüyorum...