Şimdi artık ölüm korkutmuyor beni ama yaşadıkça onu arayacak değilim. Ölümle karşı karşıya gelince ki bu sık sık oluyor, kaçınılmaz bir gerçekle yüz yüze gelmiş olacağım. Önemli olan bu değil. Önemli olan benim yaşamın ya da ölümün başkaları üzerinde bırakacağı etkidir.
Gerçekten de genelde kabul edilen “Rütbe rütbeye saygı göstersin “kuralı yerine ,örneğin,” akıl akla saygı göstersin “kuralı geçerli olsaydı halimiz ne olurdu?