Sevinç Koçak

"İnsanoğlunun en çok istediği şey ardında, kendinden bir iz bırakmaktır; gerçekten yaşamış olduğunun bir belirtisi belki de."
Sayfa 55 - Sel Yayıncılık (Morgan)
İnsana ve Hayata Dair
Sevinç Koçak
Bunu hep söylerdim :) Bir yerde geçtiğini bilmek şahane hissettirdi ve çok etkiledi beni.