Bazen abartıya bazende basitlige maruz kalmis bir kitap. Okumaya baslayinca iyiydi ama birkac sayfa sonra gitmiyor. Cok sıkıcı buldum. Geç de olsa bitirebildim.
Çok eskiden anlatilan bir hikayeyi dinliyormus gibi oldum. Mücella annesinin korumaya aldigi, surekli kisitladigi ve hepsini kabullenen bir kız. Yasamina, yalniz kalisina ve yalniz olusune taniklik edeceksiniz. Huzurla okunabilecek bir kitap.