Sevil

Sevil
@Sevilsevilsevil
“Bazılarımız şiirlere, şarkılara, filmlere, kitaplara tutunuyor. Sanırım artık insan, tutunamıyor insana…”
Öğretmen
lisans
İstanbul
30 Ağustos 1991
422 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
9/10
·192 syf.··
2026 8. kitabı
·
42 günde okudu
·
Okunma: 07 Haziran 2026 23:15
Hayat boyu her şeyle savaşmak zorunda kalmış biri için ilaç niteliğinde bir kitap. Bu kitaptan en çok çıkardığım şey; bazen savaşmayı bırakmalısın diyor. Dalgalara karşı kürek çekmek yerine bırak dalgalar seni götürsün… Haklı. Güzel mesajlar ve bilgiler var. Beğendim.
Her Şeyle SavaşamazsınÖzgür Bacaksız · İndigo Kitap · 2025489 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·188 syf.··
Beğendi
·
2026 7. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 28 Nisan 2026 00:20
Kitabın kapağını kapattım ama kitaptan çıkamadım. Utanmasam ağlardım. Harika bir kitap. Seven, doğuran, umutlu kadınlar var kitapta. Binlerce düşüp yeniden ayağa kalkan kadınlar var.. Eğilen ama yenik düşmeyen kadınlar… Ah ben onların savaşlarını biliyorum. Her biri biraz ben …
1000 Kitap
Saç ÖrgüsüLaetitia Colombani · Yan Pasaj Yayınevi · 202017,7bin okunma
8/10
·208 syf.··
2026 6. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2026 01:37
Farklı bir kişisel gelişim kitabı. Böyle konuşma ve diyalog şeklinde ilerlemiş. Altını çizdiğim çok yerler oldu. Kendimden çokça bir şeyler buldum. Güzel bir kitaptı bence farklıydı.Bazı yerlerde ciddi anlamda kendimi sorguladığım oldu.Durup düşündüğüm kısımlar.  Kişisel gelişim sevenlere önerilebilir .
1000 Kitap
Yaşam TerapisiBircan Yıldırım · Destek Yayınları · 20201,096 okunma
6/10
·144 syf.··
2026 5. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2026 21:58
Bir öğretmenin anıları … Yaşadığı duyguların pek çoğunu hissettiğim için kitap okumaktan çok , sanki yazarla sohbet etmiş gibi hissettim. Dili de gayet sade açık . Çabucak biten kitaplardan ..
1000 Kitap
Benim Küçük DostlarımHalide Nusret Zorlutuna · Timaş Yayınları · 20184,065 okunma
3/10
·736 syf.··
2026 4. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 30 Mart 2026 20:06
Arkadaşlar linç yemeyeceksem açık konuşuyorum Kesinlikle sevmedim . Orta çağ polisiyesi gibi ama değil. Bir tapınak ve aynı zamanda kütüphanede geçen cinayetler silsilesi.. Çok fazla sıkıcı bir şekilde ve alakasız konulara değinmiş . Ne öğretici ne de ilgi çekici . Çok zor bitirdim elimde süründü . Sonunu da beğenmedim
1000 Kitap
Gülün AdıUmberto Eco · Can Yayınları · 202015,9bin okunma