Hayat boyu her şeyle savaşmak zorunda kalmış biri için ilaç niteliğinde bir kitap. Bu kitaptan en çok çıkardığım şey; bazen savaşmayı bırakmalısın diyor. Dalgalara karşı kürek çekmek yerine bırak dalgalar seni götürsün… Haklı. Güzel mesajlar ve bilgiler var. Beğendim.
Kitabın kapağını kapattım ama kitaptan çıkamadım. Utanmasam ağlardım. Harika bir kitap. Seven, doğuran, umutlu kadınlar var kitapta. Binlerce düşüp yeniden ayağa kalkan kadınlar var.. Eğilen ama yenik düşmeyen kadınlar… Ah ben onların savaşlarını biliyorum. Her biri biraz ben …
Farklı bir kişisel gelişim kitabı. Böyle konuşma ve diyalog şeklinde ilerlemiş. Altını çizdiğim çok yerler oldu. Kendimden çokça bir şeyler buldum. Güzel bir kitaptı bence farklıydı.Bazı yerlerde ciddi anlamda kendimi sorguladığım oldu.Durup düşündüğüm kısımlar.  Kişisel gelişim sevenlere önerilebilir .
Bir öğretmenin anıları … Yaşadığı duyguların pek çoğunu hissettiğim için kitap okumaktan çok , sanki yazarla sohbet etmiş gibi hissettim. Dili de gayet sade açık . Çabucak biten kitaplardan ..
Arkadaşlar linç yemeyeceksem açık konuşuyorum Kesinlikle sevmedim . Orta çağ polisiyesi gibi ama değil. Bir tapınak ve aynı zamanda kütüphanede geçen cinayetler silsilesi.. Çok fazla sıkıcı bir şekilde ve alakasız konulara değinmiş . Ne öğretici ne de ilgi çekici . Çok zor bitirdim elimde süründü . Sonunu da beğenmedim