Sevim

Sevim
SAPERE AUDE.. Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen.. Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur.. Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!. * EVLİ
"Önyargılarla dolu inançlarımıza bağlı kalmak noktasında çok inatçıyız ve üstelik ne kadar saçma olsa da aldığımız her kararı kendimize makul hale getirecek rasyonel sebepler üretmek noktasında da çok yetenekliyiz."
Sayfa 38·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Hoşgeldiniz canlarım.. Yeni aya yeni canlar. Keyifle..
1000Kitap
Hoşgel Eylül..
Sonu kış olan baharın ilk günü. Solan sararan yaprakların döküldüğü gibi kötü düşünceler ve kötü olayların bizden uzaklaşıp döküldüğü bir sonbahar olsun..
Duygu ve Düşünce
İnsan elde ettiği herşeyin nankörü oluyor.
Hayata Dair
"Bilgimin kademe kademe artması, bilgimdeki eksikliğin oldukça kesin bir delili değil midir?"
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam