Sevim

Sevim
SAPERE AUDE.. Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen.. Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur.. Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!. * EVLİ
Okumak yaşamaktır..
Ve size daha fazla düşünmenizi, daha fazla okumanızı tavsiye ediyorum..."
Sayfa 459·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes güzel konuşabilir fakat iyi konuşmak herkese göre değildir..
1000Kitap
"Evet, yargı hataları her zaman olmuştur, olacaktır da. İnsanların oluşturduğu bir kurumun kusursuz olması beklenemez."
Sayfa 457·Kitabı okudu
Alıntı
"Hayat, yapmak zorunda olduklarımızı yapmamızdan başka bir şey gerektirmez,"
Sayfa 455·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsanın içindeki vahşi hayvanın hayvani yönü iğrenç,"
Sayfa 433·Kitabı okudu
Alıntı