Sevim

Sevim
SAPERE AUDE.. Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen.. Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur.. Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!. * EVLİ
"Başkaları için her şeyi yapar, kendisi için hiçbir şey istemez."
Sayfa 417·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kötü bir davranışı yinelememek ve bundan pişmanlık duymak mümkündür, kötü düşünceler ise kötü davranışları doğurur."
Sayfa 414·Kitabı okudu
Alıntı
Ama yapacak da bir şey yoktu..
"Beklediği ve olması gerektiğini düşündüğü şeyin, beklediği ve olması gerektiği gibi olmadığını hissediyordu."
Sayfa 401·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsanlara hizmet etmeyi, gençlik yaşamının sadece sözde değil, gerçekte de amacı yapmıştı."
Sayfa 401·Kitabı okudu
Alıntı
Yaramıza tuz basınca anlıyoruz..
"İnsan sanki inadına yapar gibi gider, hep yaralı yerini çarpar, bunun tek nedeni ise çarptığını ancak yaralı yerini vurunca fark etmesidir."
Sayfa 344·Kitabı okudu
Alıntı