Sena

Sena
@Sevimlifil
Sorarlarsa Beni, Baharı ve Şiiri sever de
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan en kolay, en sevdiklerine kıyar. Öfke ile aşk hep kol kola gezer.
Duygular zaten hep aptaldır. Aklı yoktur duyguların.
Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür Hanım ?
Şiir
Aslında hepimiz birinin düşü olabilir miyiz ?