Sevinç Orman

Sevinç Orman
@Sevinc_Orman
Öğrenci
Darüşşafaka
4 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
Bizim için, insan olmak, etiyle kanıyla, kemiğiyle insan olmak bile zor. Bundan utanıyoruz, bunu ayıp sayıyoruz. "Genel bir insan" denilebilecek, nasıl olduğu belirsiz bir şey olmaya çalışıyoruz. Aslında biz ölü doğmuş kişileriz. Aslında çoktandır canlı olmayan babalardan çoğalıyoruz ve bu durum giderek hoşumuza da gidiyor.
Reklam
Yine sorarım: "Yaşam sadece bundan ibaret mi diye merak ettiniz mi hiç?" Yanıt: "Evet bu kadar." Israr ederim: "Öyleyse yaşamın anlamı iş, aile, bir gün büyüyecek ve sizi terk edecek çocuklar, gerçek bir sevgiliden çok bir arkadaşa dönüşecek bir zevce ya da koca ve bir gün gelecek is de bitecek. Bunlar olduğunda ne yapacaksınız?" Yanıt: Yok. Hemen konuyu değiştiriverirler.
Düşünce
Sadece düşlerimizin peşinden gidecek ve izleyecek cesaretimiz yok. Belki de keder bundan kaynaklanıyor.
Büyük bir sanatçı olmanın bir parçası da kesinlikle çağdaşları tarafından yanlış anlaşılmaktır.
Düşmanlarınız mı var? Güzel. Demek ki hayatta bir şeylerin mücadelesini vermişsiniz.
Edebiyat
Reklam