Sevim Özbey

Bir eşeğe eşek olduğunu ispat edemezsin ki...
Sayfa 94·Kitabı okudu
Reklam
İnsan yalnız olunca neler neler düşünür.. gerçekleşmemiş hayallerini, uçup giden yıllarını, ilk aşk maceralarını... O pek gerilerde kalan yılları, erişilemeyen ve erişilemeyecek olan bir isteği hatırlamak, düşünmek de hoş bir şeydi. Niye böyle olur? Bunu da bilmez insan. Ama zaman zaman bunları düşünmekten, o günleri yeniden yaşıyor gibi olmaktan hoşlanır.
Sayfa 91·Kitabı okudu
"Bu inanışın temeli doğrunun merkezinden çıkmış olan insanı doğrunun içinde tutmaktı."
"Bana gelince en büyük arzum bu dünyaya ait olduğumu unutabilmek. Ne onun bana, ne benim ona verebileceğimiz hiçbir güzellik yok."
"Sanki boğulmuştu da içi suyla doldurulmuştu."
Reklam