Sevim Özbey

Şu bir gerçek ki her insan diğerleri için derin bir sır ve gizemdir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat bir felaketten sonra daima bir saadet verir. "Ayın on beşi karanlıksa, on beşi mutlaka aydınlıktır."
"Çok mu seviyorsun ? " " Evet O benim piyanomda çok severek çaldığım bir beste gibi"
Sayfa 79·Kitabı okudu
Yürüsek mi seninle , adını bilmediğimiz yollarda, kimsenin kimsesi olmadığı şehirlerde , hatta bir deniz kenarında sendeleyen adımlarımızın ritim sesleriyle yürüsek,aldırmadan yürüsek saatlerce...