Kısa bir kitap ve akıcılığından olsa gerek okuması kolay gibi görünse de yanılıyor olursunuz. O kısa öyküleri ancak birkaç kez okuduğunuzda yazarın tam olarak ne ifade etmek istediğini anlıyorsunuz. Söyle sindirerek okuduğunuz vakit anlıyoruz ki aslında hepimiz meczubuz.
Kanımca yazarın başyapıtıdır. Nakış gibi islenmiş betimlemeleriyle bir yol hikayesidir. Kendine yabancılaşma temasının en etkileyici şekilde işlendiği bir şiirdir Fikrimin İnce Gülü.