John Green'in okuduğum diğer romanlarıyla karşıtırılırsa pek iyi bulmadığım romandır. Konusunu genel alırsak idare eder ancak kendisi benim için televizyonda zaman geçsin diye bilmediğim bir dizinin bölümünü izlemek gibidir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
4 sene önce gençliğimin ilk adımlarında okuduğum romandı. Hala dün okumuşum gibi aklımdadır, (Spoiler) Alaska'nın ölümüne ağlayacak kadar etkilenmiştim. Hakkıyla çevirisi yapılmış kaliteli bir gençlik romanıdır.