📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Elbette ona benzemiyorum. Üzücü ancak böylesine bir güzellik insana yalnızca mutsuzluk getirir. Fiziksel ve akli ayrım arasında bir uğursuzluk yatar. Birinin diğerlerinden farklı olmaması her zaman çok daha iyidir. Bu dünyanın tadına varanlar her zaman çirkinler ve aptallar olmuştur. Onlar rahatlarına bakıp, etraflarında olup biten şeyleri alık alık izlerler. Hayatta asla zafer kazanmamış olsalar da, yenilginin ne demek olduğuna dair bir fikirleri yoktur. Onlar, aslında hepimizin yaşaması gerektiği gibi yaşarlar; rahat, farkındalığa sahip olmadan ve son derece huzurlu. Ne başkalarına zarar verirler ne de yabancılardan zarar görürler. Bizim gibi insanlarsa, elimizde fazlaca bulunan bir takım şeyler yüzünden her zaman üzüntüyle yüzleşmek zorunda kalırız - sen servetin yüzünden, bense sanatım yüzünden. Bu kusursuz görüntüsü sebebiyle, Dorian Gray de bu kaderden kaçamayacak. "