İnsanlar mı?İnsanlar zaten acınacak hale gelmediler mi?
Akrabası, arkadaşı, dostu "Aman yanlış yapsın","Aman başaramasın"diye çomak
sokmuyorlar mı her işe? Sonra da başaramadığını görüp, "Amaaaan,halimize
çok şükür,bak gördün mü?" diye kendi kendilerine şükür etmiyorlar mı!
Yazık derler ama kendilerine yazık ettiklerini bilmezler!
Böyle düşünenler acizler!
Sonuçta her şey algı meselesi dostum. Sen neyi nasıl görmek istiyorsan öyle görürsün, beynin filtre eder ve önüne sunar. Sen de kabullenirsin. Her şey düşünceden ibaret.
Mustafa,Mesude ve Samir Bebek
Çoğu zaman görüp de hiçbir şey hissetmediğimiz hadiselerin bir gün başımıza geldiğinde en ayrıntılı noktasına kadar öğrenip yaşananları birazda olsa anlamak.
Umulmayacak durumların mümkün olduğunu yaşayarak öğrenmek.
Birinin evladına vedasından duyduğu hüzün, diğerinin bebeğe karşı
duyduğu heyecanın yanında aynı zamandan onu derinlere götüren empati duygusu
bunları yaşayan iki anne...
Balıkçı ve OğluZülfü Livaneli · İnkılap Kitabevi · 202436,6bin okunma