Olağanüstü bilgili, olağanüstü zevk sahibi ama değişme kabiliyeti yok. Tekrar tekrar aynı şeyleri söylüyor, aynı şeyleri düşünüyor. Üstelik onun gibiler ne kadar çok. İçeriden durmuş ölü kafalar. Aynı küçük izin üstünde ileri geri hareket eden ve bu arada hayaletler gibi gitgide soluklaşan kafalar.
İnsanlar mı?İnsanlar zaten acınacak hale gelmediler mi?
Akrabası, arkadaşı, dostu "Aman yanlış yapsın","Aman başaramasın"diye çomak
sokmuyorlar mı her işe? Sonra da başaramadığını görüp, "Amaaaan,halimize
çok şükür,bak gördün mü?" diye kendi kendilerine şükür etmiyorlar mı!
Yazık derler ama kendilerine yazık ettiklerini bilmezler!
Böyle düşünenler acizler!
Sonuçta her şey algı meselesi dostum. Sen neyi nasıl görmek istiyorsan öyle görürsün, beynin filtre eder ve önüne sunar. Sen de kabullenirsin. Her şey düşünceden ibaret.