Güzel geçen bir günün ardından bir kor düşüyor içime sebebi belirsiz anlam veremediğim.Aslında sebebi vardır her şeyin bir sebebi vardır ama o sebebi açığa çıkarmak istemezsin.Aylarca her günün sonu böyle geçer ta ki içini kor gibi yakan o sebeple yüzleşene kadar.İlk başta anlam veremezsin,yüzleşmekten korkarsın.Hayır ya bu sebepten değil dersin sonra ağlarken içindeki kor ateşi söndürürsün.Boşluk hissi kalır bir süre ancak o da geçecek bilirsin.Anda kalmaya çalışırsın diğer günler ama yine tek başına kaldığında için yanacak bilirsin.Zamandır aslında bunun tek ilacı.Herkesin dilinde dolanan o zaman.Haklıdırlar da aslında zamanın iyileştirmediği hiçbir şey yoktur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖