Şevval

Şevval
@Sevvoli_
-Kendi kendine kardeşinin sana göre bir üstünlüğü olduğunu tekrar et. -Nasıl bir üstünlük ? - O, eski bir direnişçinin kardeşi sen ise eski bir kaçakçının !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Seni seviyorum çünkü... -Hiçbir şey söyleme. İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.
"Ve bir şey istediğin zaman bütün Evren arzu'nun gerçekleşmesi için işbirliği yapar."
'Bir insan için bütün yaşamınızı bir kenara itiyorsununuz ,o ise kayıtsızca elinin tersiyle kovduğu bir sinekten daha fazla değer vermiyor size.'