Sevim

Sevim
@Sevvviimm
sulanmayan bir cicek
Bir gece Vafeya, "Hiç âşık oldun mu Firdevs?" diye sordu. "Hayır Vafeya, hiç âşık olmadım," yanıtını verdim. Bana şaşkınlıkla baktı ve "Ne tuhaf!" dedi. "Neden tuhaf buldun?" diye sordum. "Bakışlarında âşık olduğunu söyleyen bir şey var." "İnsanın bakışlarında aşkı ele veren ne olabilir ki?" Başını sallayıp, "Bilmiyorum," dedi. "Fakat özellikle senin, aşksız yaşayamayacak biri olduğunu hissediyorum." "Ama ben aşksız yaşıyorum." "O halde yaşamın bir yalan; ya da hiç yaşamıyorsun."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geçmişimde, çocukluğumda kayda değer bir şey yoktu; ne aşk ne de başka bir şey. Bu yüzden benim söylediğim her şey gelecekle ilgiliydi. Çünkü gelecek, istediğim renklerle boyanmak üzere hâlâ benimdi. Özgürce karar vermek, istersem değiştirmek üzere hâlâ benim...
İyi geceler
elbet bir gün diyipte o bir günün hiç gelmeyeceğinin farkındalığıyla boğuşulan bir gece.

Sevim

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.·
5 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,6bin okunma
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana, dün­yada başka türlü bir hayatında mevcut olduğunu, benim birde ruhum bulunduğunu öğrettin.