Şeyda

Çünkü ne geri gider yaşam ne de oyalanır dünle.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"Bence insan olmanın en korkunç ve en muhteşem yanı da bu...Devam edebilme kabiliyetimiz."
Alıntı
"Hiç düşündün mü, hiç bilmesen de şu berbat hayatının en mutlu anını çoktan yaşamış olabilirsin ve geleceğinde hastalık ve acılardan başka bir şey olmayabilir."
Alıntı
"Konuşmuyorsun, çıkıp eğlenmiyorsun, zamanını harcadığın hiçbir şey yok ve bunu benimsemişsin. Adımlarını hep korkarak atıyorsun, sana iyi gelebilecek insanlardan bile uzak duruyorsun, sen kötü bir şey olmaması için iyi şeylerden de kaçıyorsun."
Alıntı

Şeyda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·142 syf.·
13 günde okudu
·
2024 92. kitabı
Namık Kemal
7.7/10 · 49,2bin okunma
Reklam