Şeyda Keren

Şeyda Keren
@Seydakeren
Bir gün yine gelmesi lazımdı. Muhakkak lazımdı.
Sayfa 213·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Hayat bu derece manasız ve insan dünyaya boş durmak için gelmiş olamazdı.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Alıntı
Kendini halinden şikayet etmeye alıştırma! Ömrünün sonuna kadar dövünsen bu hayatın cefası tükenmez.
Sayfa 197·Kitabı okudu
Alıntı
Bazı şeyler vardır canımızı sıkar: ”Bu neden böyle? Böyle şeyleri dünyadan kaldırmalı!” deriz. Bazı şeyler de mevcut değildir. İçimizden, bunların olmasını ister, hatta bu uğurda çalışırız. İkisi de saçma ve faydasızdır. İnsan dediğin mahluk hiçbir şeyi değiştiremez.
Sayfa 196·Kitabı okudu
Alıntı
Fakat artık dünyada bir tek şeye inanıyorum: O da tecrübe.
Sayfa 196·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam