Ilerledigim yol dumduz olsaydi, ilerlemek icin tum cabalarima ragmen geriye dogru hareket etseydim, caresizlik bu olurdu; ama sen, asagidan da ayirtina varabilecegin gibi, dik bir yokusa ciktigina gore, adimlarin geri geri gitmesi, kayman, tirmandigin yerin dikliginden kaynaklanabilir, boyleyse umutsuzlugun zamani degildir
Insanin asil iki gunahi vardir, digerleri de bunlardan kaynaklanir: sabirsizlik ve tembellik. Insanlar sabirsizliklarindan dolayi cennetten atildilar, geri donemeyisleri de tembelliklerinden. Gunahlarinin sayisi tektir belki: sabirsizliktan atildilar yine sabirsizliktan geri donemiyorlar