Ağlamak, uğradığımız felaketlere karşı,bedenimizde kalan son gücün acı feryadıdır.Ağlayamadığımız zamanlar, bizde o gücün artık yok olduğu ve yerini etkili bir sessizliğe bıraktığı anlardır. Bu tür sessizlikler ise en şiddetlı acı gözyaşlarından daha gönül yakıcıdır...