Gece gündüz sinem'le ( ) doldum taştım.Mecnun'u da anladım,Kerem'i, Ferhat'ı da. Allah da onların belasını vermesin, bari biriniz sevdiğinize rahat rahat kavuşsaydiniz da bize de bir umut kalaydi.
Kalp, sevmek için mutlak servete,asalete mi muhtaçtır?
Bence en gerçek ikbal, ruhun gördüğü iki güzel göz ; en büyük servet,kalbin hissini gösteren gül renginde dudaklardan akseden tebessümdür. Güzellikten büyük asalet, kalp temizliğinden büyük servet mi olur ?