Okuduğum ilk Agatha Christie kitabıydı. Üzülerek söylüyorum beğenmedim. Katili en başından tahmin ettim ve doğru çıktı. Çok gereksiz uzun konuşmalar ve Fransızca kelimeler vardı Türkçesi dipnot olarak düşülmüş ama o kelimenin anlamına bakarken okuduğunuz cümleyi unutuyorsunuz. Bir daha Agatha Christie okur muyum? Sanırım okumam.Size keyifli okumalar dilerim.
Okuduğum ilk Agatha Christie kitabıydı. Üzülerek söylüyorum beğenmedim. Katili en başından tahmin ettim ve doğru çıktı. Çok gereksiz uzun konuşmalar ve Fransızca kelimeler vardı Türkçesi dipnot olarak düşülmüş ama o kelimenin anlamına bakarken okuduğunuz cümleyi unutuyorsunuz. Bir daha Agatha Christie okur muyum? Sanırım okumam.Size keyifli okumalar dilerim.