"Kafasında öfke ile sevdanın , gurur ile aşağılanma duygusunun , intikam ile matemin dolaşık bir yün yumağı gibi iç içe geçtiğini görüyor, bir parça üzülüyorum. "
Ah, insan öyle fani ki , kendi varlığına inandığı , hatıralarında ve gönlünde tek bir iz bıraktığı yerde bile silinir gider , izleri kaybolur ,hem de çok geçmeden !