“Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı,
Yetmişinde bile, meselâ, zeytin dikeceksin,
Hem de öyle çocuklara kalır falan diye değil,
Ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için,
Yaşamak, yani ağır bastığından.”
Şimdi bana acıyarak bakıp ibret aldığını zannedenlere kızıyorum, çünkü çarkın dönmesiyle her şey değişebilir.yarın öbür gün bir vurgun daha yaparsam beni kutlamaya ilk o ahlakçılar gelir.