Sen değerlisin! Kadın olduğun için ya da erkek olduğun için değil, insan olduğun için değerlisin. Değerin, kimin yanında olduğunla, kimin yanında selfie çektirdiğinle, kimin arkadaşı veya yakını olduğunla ilgili değil. Sensin değerli olan. Çünkü senden bir tane daha yok.
BİZİ DEĞERLİ KILAN ŞEY BİRİCİK OLUŞUMUZ VE FARKINDALIĞIMIZDIR..